lördag 31 januari 2009

Färdig


Ja då har jag färdigställt mitt första virkade objekt.Lite sned och vind kanske men har ju aldrig gjort detta förrut så är rätt så nöjd med resultatet.Fort gick det också(enligt mina mått mätt)Två kvällar satt jag med den.Rättare sagt Lets dance och Körslaget.Håller faktist med en väns lilla dotter att man kan nog ha den som hatt om än min blev lite för liten för det.Fick blodad tand så in i gömmorna för där har jag nåt mer virkprojekt som väntar fast först kanske jag ska göra mössan och en kjol klar men vi får se.Ha det bra alla bloggare och ickebloggare som tittar in

4 kommentarer:

  1. Den är jättesöt!
    ...och jag sliter på med stickandet... Hur många gånger kan man riva upp en sak innan man ska inse att man inte är någon stickerska? men skam den som ger sig...

    SvaraRadera
  2. Blev ju jättebra!! Kanske passar som hatt åt A då om den är mindre än min korg =)

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig färg! Och visst är det skönt att virka, jag har fallit för det totalt!

    SvaraRadera
  4. Hallå där, vilken härlig blogg!!! Kul att hitta nya kreatörer...
    Jag återkommer!!!

    http://rosalucia.bloggagratis.se

    SvaraRadera