torsdag 5 mars 2009

Böcker








Kände att jag ville lyxa mig lite när jag fyllt år så jag gick in på Bokus och skulle kolla på rean.Ja 2 reaböcker blev det och 2 till ordinarie pris.Helt nöjd blev jag med 3 böcker den sista var så där men den var inte så dyr så det får gå.Sticka småvarmt är en bra bok med basmodeller som senare i boken görs om för att se lite annars ut.Enkel virkning innehåller en del modeller som jag blev sugen på att virka nån gång.Boken om barbiekläder har jag lånat förr och sytt ifrån så den fick följa med pga priset.Sen har jag traderat hem 2 superböcker tycker jag, Virkboken och Stickboken.Tar nog upp det mesta i ämnet virkning och stickning.Finns tyvärr inte i handeln men om man har tur (som jag) så kan de komma på tex Tradera.




Ha en trevlig dag allihopa




2 kommentarer: