lördag 1 augusti 2009

Ny dator




Hej.Nu är jag ute på nätet igen fast nu på min dator.Fick mig en ny i onsdags.Kul med en ny men man får lära sig nya saker.Jag har haft xp men den får man ju inte tag på nu så jag hålleer på att kämpa med vista.Lät väl ta ett tag innan jag kan allt.Tråkigt nog så kan jag nog inte rädda nåt från den gamla.Hårddisken ger konstiga meddelanden.Ska prata lite med barnrns kusin senare få höra om han kan hjälpa mig.Kanske får jag då ev en lektion hur man hittar saker på vista.Lopvade att lägga ut lite bilder när jag fått dator.Här kommer 2 bilder den ena på sjalen jag stickat till min mor i Kaunigarn.Mönstret har en som heter Britt-Marie gjort.Hennes hemsida har dock fastnat i den gamla datorn.Min man och några kusiner samt svåger tog en lekdag i forsen och jag tog en bild på dem när det kom iland ,den visar jag också.


Ha det så bra alla som läser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar