tisdag 13 april 2010

Vårmössa


Utetemperaturen har stigit och våren känns nära.Alla kläder känns för varma men det är väl bäst att passa sig att klä sig för lite för då rinner väl näsan hela sommarn.Vår yngsta hade svårt att släppa vintermössan så på tur till grannstaden köpte vi garn för en ny lite svalare mössa.Jag håller på att lära mig att virka så det fick bli en enkel mössa.På beskrivningen stod "virka mössan på en kväll".Ja för mig tog det lite längre.Men den blev iallafall klar innan sommaren.Ibland börjar jag projekt som blir klara i fel årstid.Nu ligger det garn till vantar och mössa till den äldre så jag hoppas det går lika fort med dem.Ha det så bra allihopa

3 kommentarer:

  1. Den ser jättefin ut, fina vårfärger så här mittemellan vinter och sommar.
    Hoppas allt är bra med dig, kramar!

    SvaraRadera