torsdag 23 december 2010

Nu kan julen komma...


eller vad det nu är man säger när man har allt klart för julen.Visserligen kommer nog julen ändå omän allt inte är klart.Men här känns det som att allt är klart.Skinkan kokad, sallaten gjord,alla paketen inslagna och levererade(nästan), kolan kokad och golven skurade.Nu ska jag sätta mig med stickningen och njuta av att allt är klart och sen är det bara ett arbetspass kvar inatt så sen är jag ledig över helgen.Vi har alltid en pepparkaka vid frukosttallriken på julmorgonen som jag skrev om tidigare.Nu är även de klara.Så här ser ni vad det blev.
God jul alla

2 kommentarer:

  1. Hej
    Det finns inte så mycket vad jag vet, men den som kan hjälpa dig mer är nog Lotta hon går kurser och har koll på böcker. http://maxaochlinus.wordpress.com/
    Kram Gina

    SvaraRadera
  2. Och god fortsättning önskar jag så här in på nya året.

    SvaraRadera