fredag 2 januari 2009

klänning










Det har varit skönt med lite julledig och under denna tid har jag färdigställt lite ufon (unfinished project).Bla så har jag sytt en huvklänning åt minsta flickan.Som vanligt så brukar jag när det är bara nån lite detalj kvar tycka att nu kan jag ju börja på nästa projekt för denna lilla detalj fixar jag ju snabbt nån kväll.Detta brukar upprepa sig på nästa och nästa projekt.Till sist har jag ett antal ufon som behövs färdigställa.Nu har jag som sagt var tagit mig an ufona och det är en skön känsla att få dem klar.Varför lär man sig aldrig att färdigställa direkt. Åhja här kommer bild på klänningen.Tyvärr ville inte ägarinnan ha klänningen på sig vid fotografering så det blev en bild av en liggande klänning


Ha en bra fortsättning på det nya året

1 kommentar:

  1. Så skönt att ta tag i ufon. Faktiskt så tror jag att själva bloggandte kan hjälpa en att få tummen ur...

    SvaraRadera