tisdag 17 mars 2009

Lapp på lapp på lapp

Vår dotter fyller år idag och hon sa till sin pappa igår kväll -Du kan väl skriva en grattislapp åt mig om jag sover när du far på morgonen. - Ja det kan jag sa min sambo.Synen som mötte mig når jag kom hem på morgonen gav mig dagens leende och gott skratt.Det var lappar överallt, eller lappar och lappar.Vår hög av kompostpåsar i papper var slut.Istället låg de lite här och var med grattishälsningar åt den äldsta.De fanns på golvet i köket på toalettstolen .i hallen vid hennes skor, på matbordet och vid hennes säng.Jag tror att hon känner sig välgrattad nu på morgonen.Ha det så bra alla som besöker mig här och även alla andra jag känner

6 kommentarer:

  1. åh, det var det finaste jag sett på länge

    SvaraRadera
  2. gulligt!
    hälsa grattis från mig!

    SvaraRadera
  3. Grattis till dottern och supersött av sambon!

    SvaraRadera
  4. Det ska va Thomas att hitta på nåt sånt.
    Gratta Sandra från oss, vi kommer med paket till helgen.

    SvaraRadera