tisdag 31 mars 2009

Present

Det var ett tag sedan.Har kännt mig så trött och oinspirerad att skriva.Kanske är det vår tröttheten som känns av.Hur som helst så är det bara att ta nya tag och försöka få nåt gjort.I helgen så hade min sambo och jag bokat en weekend i Lycksele.Hela 3 dagar där man bara kan tänka på sig själv, ingen som behöver hjälp eller nåt annat.Vi lyxade till oss med ett rum med bubbelbadkar.Vilken känsla att lägga sig där med ljus och lungn musik.Vi tog även massage nere på spaanläggningen som fanns som pricken över iet.Visst gick helgen fort men samtidigt kändes den mer än 3 dagar lång och VÄLDIGT avkopplande.Det var ju det som var tanken.Får väl så här via cyberspace tacka min svärmor och min sambos syskon som överraskade oss med att ha betalat boendet som present åt oss.Det var en vacker fruktkorg som stod på rummet när vi kom dit med ett kort om presenten.Mums mums och tack tack säger jag.Och man har insett att man nog kan behöva en helg nån gång då och då för sig själva för att orka ta nya tag.Behöver inte vara att åka på hotell ,det finns säkert annat också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar