tisdag 31 mars 2009

Present 2


Jag hade ju tänkt att visa mer födelsedagspresenter men jag kom av mig, så nu tar jag även tag i det nu när jag är på G.Fick ett besök för ca 3 veckor sedan av min vän som kom med familjen hos hälsade på.Jag fick ett vackert paket med ett vackert innehåll.Så nu har jag ett nytt te med smak av äpplen och russin samt en bra mugg att dricka te i.Det blir några koppar te om dagen så här höst vinter vår.På sommaren blir det av naturliga skäl mindre.Jag fryser inte lika mycket då.Nu får jag tacka för mig för jag ska till min vän och ta en promenad, dock i ett lite grådaskigt väder men med trevligt sällskap går allt bra

2 kommentarer:

  1. Det låter ju härligt med ett rum med bubbelbadkar, jag som är helt tokig i att bada suktar efter samma. Presenter är inte dåliga och stora tekoppen ser så fin ut.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att tekoppen är "god"!

    SvaraRadera