tisdag 25 augusti 2009

Det går segt

Bilder lånade från clas ohlson


Tittade på min blogg och såg att det var ett tag sedan inläggen. Får väl skylla på att jag börjat om jobbet.Det går rätt så bra men jag är ganska trött.Efter att i 8 veckor fått sova hela nätter är det rätt så stor omställning att bara sova 3 timmar för att sedan fara och jobba mina 3 timmar och sedan när barnen farit till skolan sova 3 timmar igen(jag är tidningsbud).Det kommer att lösa sig det vet jag.Har jobbat så här i 3 år men det är första året som jag haft så lång semester.På stickfronten händer inte så mycket eftersom orken inte har kommit än.Det blir en hel del bokläsning istället när tid finns.Så småningom ska jag väl prestera nåt som går att visa på bloggen.Under vår semesterresa lovade jag barnen att om det blev nåt kvar av semesterkassan så skulle vi köpa en sodastreamer.I lördags så blev det av .Vi åkte till staden och handlade.Hem kom en typ av sodastreamer och en spikmatta. Spikmatta har jag varit sugen på länge men nu fanns pengarna.Har testat den en gång och kände mig lite bättre i nacken.Får prova fler gånger så blir det säkert bra.Ha det så gott alla

2 kommentarer:

  1. Kul med både bubbel och spikar!

    SvaraRadera
  2. Vi har också en streamer, men måste säga att vi inte använder den så mycket. Har funderat på att lägga i egna smaker i stället för de köpta eller har du tips?
    Spikmatta har jag också funderat på, men jag väntar lite till.

    SvaraRadera