måndag 8 mars 2010

Hantverkare


Man säger ju att äpplet eller var det päronet inte faller långt från trädet.Min man är händig på det mesta och själv syr jag och stickar en hel del.Och lite av detta har smittat av sig på våra barn.De gillar starkt att pyssla med olika projekt.Jag blev ett år äldre förra veckan och då måste ju mamma få en present ansåg våra barn.Jag var portad från vårat garage i några dagar och sen fanns det 2 fina paket till mig på min dag.Det hade sågats,spikats och målats.Jag blir så glad att de använder sin fantasi till att skapa och lösa problem som kan bli när man tillverkar.Sen blir man ju varm om hjärtat för omtanken de har med presenter.
Ha det så bra.Här ska jag försöka hålla mig kvar för det blåser småspik ute.

1 kommentar:

  1. Helt enig! Jag har fått två estetiska barn, som hellre är kreativa än städer och dylikt.

    SvaraRadera